Thursday, May 30, 2013

Panas.....! Lapuran Polis Terhadap Seorang Guru Di Gelang Patah Johor.

GELANG PATAH : Hari ini Facebooker Johor Bangkit mengejutkan Malaysia didalam lelaman muka bukunya dengan satu laporan polis yang dibuat oleh keluarga seorang murid tingkatan 2 di Sekolah Menengah Kebangsaan Gelang Patah (SMKGP) terhadap seorg guru berbangsa Cina yang sudah lama memaki dan membuli murid-murid berbangsa Melayu dan India.

Dalam laporan tersebut menyatakan guru perempuan berbangsa cina tersebut bernama POH KIM THYE telah berkali-kali menghasut pelajar Melayu membenci Kerajaan dengan menyatakan Kerajaan BN sebagai BODOH, LEMBU dan BABI sebab diketuai oleh orang Melayu.


Guru tersebut juga sudah terbiasa memanggil murid-murid Melayu dengan kata-kata yang sangat menghina disamping sering mengamalkan perbuatan menonjol-nonjol kepala murid-murid Melayu dan India.

Johor Bangkit juga berharap pihak Kementerian Pendidikan dapat mengambil tindakan serius terhadap guru permpuan yang bernama POH KIM THYE di Sekolah Menengah Gelang Patah tersebut.

Tulisannya lagi menyatakan Inilah buktinya bahawa sikap kurang ajar dan biaDAP dan jelas bersikap PERKAUMAN yang sangat menebal.

Inilah juga hasil daripada politik menghasut dan membenci 

antara kaum di Negara kita yang disebarkan oleh DAP.







No comments:

Post a Comment