Friday, May 3, 2013

Hendraf Johor memberi sokongan penuh kepada Barisan Nasional dalam PRU 13.

Pada 2/5/2013 bertempat di Taman Teratai Sekudai Johor Jam 10.00 malam telah diadakan pertemuan di antara Menteri Besar Johor Dato Hj Abdul Ghani Othman dan Pemimpin HINDRAF kebangsaan.

Perjumpaan masyarakat India dalam bicara BLUEPRINT HINDRAF juga di hadiri oleh Calun Dun Nusa Jaya Dr. Hj Zaini dari BARISAN NASIONAL. Gani Othman amat mesra dan tahu kehendak masyarakat India di Negeri Johor terutamanya penduduk di Gelang Patah.

Masyarakat India dan Pemimpin HENDRAF akan memberi sokongan penuh kepada BARISAN NASIONAL terutamanya untuk Gelang Patah. Mereka percaya kepada pucuk pimpinan BARISAN NASIONAL kerana selama ini Gelang Patah telah di bangun dan di majukan oleh Kerajaan BARISAN NASIONAL. Janji di tepati AKUJANJI. Mereka tidak mahu memperjudikan nasib dan masa depan anak bangsa dan negara. 
Mereka akan bangkit bersama BARISAN NASIONAL bagi menentang calun-calun pembangkang yang cuba masuk ke kawasan Gelang Patah. Mereka akan bersama masyarakat setempat akan memastikan calun BARISAN NASIONAL menang sepenuhnya. Johor tidak mahu ada pembangkang yang serupa tikus baiki labu. Pandai buat janji, tetapi kerja tak pandai buat. Cakap sana sini pandai, kerja tak buat.?






No comments:

Post a Comment